sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Balsamul de buze, un must-have de sezon

La Oradea zăpada s-a întors și s-a depus într-un strat generos. E rece, ieri a suflat un vânt tare rece, iar pielea și mai ales buzele au nevoie de hidratare. Iată cam ce am testat eu în ultima vreme în materie de balsamuri de buze:

Balsam multifuncțional cu miere și ceară de albine de la Avon
Cantitate: 15 ml
Preț: 9-10 lei
Ingrediente active: miere și ceară de albine
Cutiuța amintește de același gen de produs comercializat de Oriflame. Hidratează și protejează buzele, are un miros delicios ce îmi amintește de blaturile pufoase cu vanilie pe care le coace mama pentru prăjituri, nu e lipicios pe buze și nu conține parabeni.
Ambalajul nu prea e practic, adică trebuie să-ți bagi degetul în cutie, lucru ce-mi displace mai ales dacă nu am cum să mă spăl pe mâini înainte. Cu alte cuvinte, e de folosit înainte de a pleca de acasă.
În principiu l-aș mai cumpăra.

Balsam de buze pentru hidratare intensivă de la Gerovital Plant
Cantitate: 4 grame
Preț: aprox. 6 lei
Ingrediente active: ceară de albine, uleiuri naturale, vitamina E
După cum îi spune și numele, este destinat îngrijirii intensive a buzelor, dar nu prea îmi place să-l folosesc pe timp de iarnă, deși îmi face mult bine. Eu l-am cumpărat iarna trecută, dar l-am folosit mai mult în primăvară pentru că are o tentă mentolată (am o senzație ciudată de rece din cauza asta), iar în timpul iernii l-am folosit doar prin casă sau l-am aplicat cu câteva minute înainte de a ieși din casă. Ambalajul e practic și absolut adorabil, ador albinuța și denumirea propriu-zisă a produsului: Balzzzzzzzam.
Tocmai ce s-a terminat în urmă cu 2-3 zile, l-aș mai cumpăra... Probabil la primăvară ca să fiu în ton cu albinuțele :))

Balsam de buze protector Gerovital Plant
Cantitate: 4 grame
Preț: aprox. 6 lei
Ingrediente active: vitamina E, Aloe Vera, SPF 15
Are miros delicat, hidratează foarte bine buzele, dar conține oxibenzonă (factorul de protecție) și, fiind balsam de buze, am impresia că tot timpul când mănânc ceva am oxibenzonă la aperitiv. Mirosul e foarte discret și plăcut, exact mirosul pe care doresc să-l aibă un balsam de buze. Ambalajul, la fel ca și în cazul anterior, e adorabil, cu o mămăruță, iar denumirea dată de cei de la Farmec este Balsammmmm.
Am avut o experiență ciudată cu acest produs: în vară mi se uscau buzele oricât de mult de multă apă aș fi băut, de aceea am zis că ar trebui să apelez la un balsam, poate chiar la unul cu SPF. Și am optat pentru Balsammmmm. Problema e că în lumina soarelui mă usturau tare rău buzele, tot timpul când îl foloseam trebuia să îl șterg. A mai pățit cineva asta sau buzele mele fac fițe? Culmea, în perioada iernii nu mă deranjează.

Balsam de buze Lovely Raspberry de la Balea Young (DM)
Cantitate: 10 grame
Preț: 5 lei (?)
Ultimul balsam este unul marcă-proprie, se găsește în orice magazin DM, cică e ediție limitată, dar se găsește și în momentul de față. Și el își face treaba, dar am aruncat cutia și nu îmi dau seama care sunt ingredientele lui active. Tot ce îmi aduc aminte este că nu are parabeni. Cutiuța este metalică, cu imprimeu de prințesă, cum îmi place mie să-l descriu. Are o consistență de gel, nu este lipicios și miroase a zmeură (artificială, ce-i drept). O remarcă ar fi tot în domeniul igienei, trebuie să-l aplici cu degetul.






Voi ce balsam de buze folosiți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu